מפנה זמן לרכות

סוף היום,

עוד חמש דקות חצות.

זו תחושה מוכרת,

אני מתיישבת לכתוב את הבלוג כשאני כבר רוצה ללכת לישון.

ושוב מתחיל המונולוג הזה אצלי בראש:

"למה לא כתבתי קודם?"

"בפעם הבאה אכתוב מראש."

"אבל גם אמרתי את זה בפעם הקודמת…"

**

הכל בסדר.

העיקר שאני כותבת.

אז לא אלך לישון בחצות, אלך לישון קצת אחרי.

הכל בסדר.

קצת חמלה עצמית.

קצת ליטוף ורכות.

לא כתבתי כי עשיתי דברים אחרים.

לא כתבתי כי נהניתי מהזמן הפנוי שלי,

כי עד לרגע זה לא היה לי רגע של שקט,

וגם זה, ממש בסדר.

**

יש ימים בהם אני מפנה מקום לזמן שלי עם עצמי,

יש ימים בהם אני מעדיפה להיות מוקפת באנשים,

יש ימים שאני יותר עושה ויש ימים שאני יותר מרגישה.

כל אחד מהם ממלא אותי, כל אחד מהם נותן לי משהו.

בכל יום כזה אני צריכה לוותר על משהו אחר.

ומה שבחרתי – זה בסדר.

אולי אם לא הייתי עייפה עכשיו הייתי כותבת משהו אחר,

אולי אם הייתה לי שעה פנויה הייתי כותבת טוב יותר.

אבל זה לא חשוב,

למרות השעה אני כאן, כותבת.

בלי קיצורי דרך. בלי לוותר לעצמי.

זה מה שחשוב לי.

וזה מספיק. זה מספיק להיום.

אני מפנה זמן לרכות.

6 תגובות הוסף תגובה

  1. תורה ואני הגיב:

    בלי לוותר לעצמי ועם לוותר לעצמי 🙂

    1. הילי ג'פרי הגיב:

      לא שמתי לב שהייתי גם שם וגם שם. ואולי הדיוק שלהם הוא הכל.
      תודה רבה!

      1. תורה ואני הגיב:

        כן. זו תערובת מיוחדת כזאת.
        אולי ככה: לא לוותר לעצמי במובן של לא להתעצל על פחות מהכי טוב בשבילי,
        וכן לוותר כדי לקבל ולאהוב את מי שאני ואת מה שאני, בדיוק כמו שאני.

      2. הילי ג'פרי הגיב:

        אוהבת מאוד את התערובת הזו! תודה על הדיוק!

  2. himale הגיב:

    כמה רוך. כמה אוויר. נקי כזה שממלא את הראות ומאפשר רגע להניח את הראש ורק להיות ברגע הזה. כל כך יפה כתבת את זה שבא לי לחבק אותך.

    1. הילי ג'פרי הגיב:

      העלית לי חיוך גדול, תודה על זה. לפעמים מילים הן החיבוק הכי קרוב ❤️

כתיבת תגובה