28 מסרים לחיים לגיל 28

מחר אהיה בת 28.
אלון סיפר לי ש-28 בגימטריה זה כח, וזה גרם לי לחשוב… מה זה כח?
כח זה להעריך את מה שיש לך, ולדעת שכל יום בחייך עם אהוביך הוא נס.
כח זה להבין שאתה אדם מדהים, שיש בך המון, שאתה יכול לעשות הכל.
כח זה לקחת מהסביבה שלך רק את הדברים הטובים, ולחלוף ליד הדברים הרעים.
כח זה להיות בעל שליטה במחשבות שלך, במעשים שלך ובמציאות שלך.
כח זה לחשוב חיובי.

**

כתבתי 26 תובנות לגיל 26, כי הייתי בתקופה של גילוי.
כתבתי 27 הבטחות לגיל 27, כי הייתי בתקופה של שינוי.
ולגיל 28, אספתי 28 מסרים לחיים מבעלי, משפחתי וחבריי- כי כח זה ללמוד מאחרים.

**

1. אנחנו נדע מי אנחנו ומה הדרך הטבעית שלנו, אם נזכר איך היינו בתור ילדים לפני שהחברה ריסנה אותנו. שווה ללכת עם הילד הזה ועם הרוח הזו.

2. כשיש יותר מידי רעש מסביב תמיד צריך למצוא את הקול הפנימי שלך. אנחנו יודעים הכי טוב מה טוב לנו 🙂

3. אחת ההחלטות שהכי קשה לקבל בחיים היא הבחירה בין לוותר לבין לנסות חזק יותר. אני תמיד בעד לנסות חזק יותר.

4. המסר שלי הוא להיות כן עם עצמך ועם הסביבה כמה שיותר. לא להתאמץ להתנהג כפי שנהוג/כפי שמצפים, אלא לעשות מה שמתחשק ולהגיד מה שבא. הכי קיטש, אבל תהיי את.

5. לא להיות כל כך ביקורתיים כלפי אחרים ובעיקר כלפי עצמנו. ללמוד מה הן המגבלות שלנו ולקבל אותן בהבנה.

6. להיות מודעים לרצונות שלנו, להציב אותם כמטרה ולהשיג אותם. אנחנו מעצבים את החיים שלנו בבחירות ובמעשים שלנו. במסגרת גבולות השליטה שיש לנו, החיים שלנו נראים כמו שאנחנו בוחרים, בכל יום, לחיות איתם.

7. על פי ״שיחות עם אלוהים״, בעולם יש 2 יסודות: אהבה ופחד. אלו 2 הבחירות היחידות שלנו ומשם מסתעפות כל ההתנהגויות שלנו. המוטו שלי הוא לפעול רק מאהבה, שאהבה בלבד תנווט את חיינו (משימה קשה מאוד, הלוואי והייתי מצליחה אפילו ב40%).

8. לא לפחד מהפחד. לדעת שהפחד לרוב יותר מפחיד מהדבר עצמו. ולפעמים הדרך היחידה להתגבר על הפחד היא לקפוץ לתוכו. לעטוף את עצמך בו מכף רגל ועד ראש, ורק אז מבינים עד כמה הדבר בעצם לא מפחיד. להאמין בעצמך ולדעת שתתמודד, שתצא מכל מצב. ככה חווים, מתפתחים ולומדים דברים על עצמנו.

9. הכל בחיים קורה לטובה ומסיבה כלשהי, צריכים להיות חכמים ולזכור שכשלון הוא רק הזדמנות להתחיל מחדש בדרך נבונה יותר.

10. צריך להיות חכם ולדעת לבחור את הטוב גם אם המצב לא מושלם.

11. קשה ליישם, אבל צריך להסתכל על הצד החיובי גם כשקשה ובעיקר לחיות בהווה ולנצל כל רגע עד תום.

12. Two men looked from prision bars. one saw mud, the other saw stars

13. לפעמים אנחנו מחפשים את האישור מבחוץ. מחפשים את הפידבק מאנשים חיצוניים. המסר שלי הוא לנסות לחפש את האישור הפנימי, להגיד לעצמנו שאנחנו בסדר ואנחנו עושים את המקסימום שאנחנו יכולים וזה הכי טוב שיש. רק ככה אפשר באמת להתקדם ולהיות טובים יותר ואוהבים יותר.

14. המוטו שלי הוא ציטוט מתוך ׳עפיפונים׳ של רומן גארי (הסופר האהוב עליי!): ״האם אתה מאושר, כן או לא? אין כל צידוק אחר לחיים ולמוות. גם אם תבלה את כל ימיך בספריות, לא תמצא תשובה אחרת״. זה ציטוט שמזכיר לי את מה שאני כל הזמן שוכחת- עזבי אותך הסברים והיגיון וראציונאליות. כל זה, זה לא החיים. בסופו של דבר, את מאושרת? אז לכי על זה בכל הכוח. את לא? אז תשני את מה שצריך. זה עד כדי כך פשוט.

15. Smile, and the world will smile back at you

16. לדאוג פחות שזה בעצם להיות תמיד בשמחה, ולהאמין שמה שקורה לנו זה תמיד לטובה גם אם אנחנו לא רואים זאת עכשיו.

17. לדעת לאפשר לעצמינו להינות מהחיים ולעשות דברים שעושים לנו טוב, לא בגלל שמגיע לנו אחרי עבודה קשה כ"תגמול", אלא כי סתם בא לנו להינות ולעשות לעצמנו טוב. החיים קצרים וצריך לדעת לנצל כל רגע!! (נשמע קצת קיטץ' אבל מבוסס על ניסיון עשיר בתחום.. ;)).

18. כל יום שעובר לא חוזר. לא לפחד להעיז ולצאת מאזורי הנוחות שלנו. רק שם נמצאים הריגושים והאתגרים.

19. לא צריך לקרוע את התחת בעבודה ולימודים כי זה מירוץ מטורף, ואז מפספסים את הדברים החשובים וזה עולה בבריאות. צריך למצוא את האיזון הנכון בין עבודה ומחוייבויות לשעות הפנאי.

20. להשתדל להנות מהרגע ולא למצוא את עצמך במירוץ.

21. פעם אתה למעלה, ופעם אתה למטה- לכן צריך לזרום עם החיים.

22. המוטו שלי הוא לא לתכנן 5-10-20 שנה קדימה, אלא לחיות כאן ועכשיו. אם היו שואלים אותי איפה אני רואה את עצמי בגיל 30 כשהייתי בת 12, התשובה הייתה שונה ממה שקיים במציאות. וזה לא רע או טוב יותר, זה מה שנכון. להשתדל לראות את הדברים היפים כל יום ולהתרגש מהדברים הכי קטנים שרובנו רגילים לתפוס כמובנים מאליהם. וכמובן, מדי יום לעשות לפחות משהו אחד שאוהבים ועושה נעים וכיף בלב (חחח עשיתי כאן סלט של ראיית עולם).

23. יש איזשהו מוטו שהמנהלת שלי הקודמת תמיד היתה אומרת, ואני ממש מסכימה איתו, לצערי עוד לא הגעתי למצב שבו אני חייה על פיו, אבל הוא הולך ככה ״להתעצבן- זה להעניש את עצמך על טעויות של אחרים״.

24. לא לקחת על עצמינו ובטח לא לקחת ללב התנהגויות שליליות של אחרים.

25. לא לאגור רגשות שליליים כלפי אחרים, ולדעת לחלוק את אותם הרגשות עם האנשים אליהם הם מופנים! יש בכך בכדי להוריד את העול מעצמנו ולהקל מתחושות לא נעימות ומיותרות…

26. תחשוב חיובי- כי מחשבות יוצרות מציאות.

27. ציטוט מהספר האהוב עליי (כמה טוב להיות פרח קיר): We accept the love we think we deserve.

28. The best things in life are free

**

תודה על המסרים המדהימים ששיתפתם איתי, שרק נדע לחיות לפי האמונות שלנו!

2 תגובות הוסף תגובה

כתיבת תגובה